بعضی حتی تعجب کردند که آیا خبر جعلی بود یا نه......نتیجه تصویری برای ‪robot atlas‬‏


بوستون دینامیک ربات خیره کننده ای را معرفی می کند که می تواند اجرا شود، پرش و اجرای کامل BACKFLIP را انجام دهد.

مانند یک انسان، حتی بازوهای خود را در هوا به همان ترتیبی که جشن می گیرند،بلند می کند .

نتیجه تصویری برای ‪robot atlas‬‏ 


بوتون دینامیک صحبت کرد وگفت که نسخه جدید Atlas از لحاظ الکتریکی و هیدرولیکی عمل می کند و قادر خواهد بود تا حرکتی پر جنب و جوش را که برای انسان سخت است و برای کار در خارج از منزل و در داخل ساختمان ها طراحی شده باشد، بدست آورد. در شرایطی که برای انسان خطرناک است، مانند آتش نشانی، و یا هر عملیات نجات استفاده می شود. 
دشوار است حتی بدانید که چقدر سخت است که این کار را برای روبات انجام دهد، زیرا سخت است که چطور راه رفتن هنوز هم برای انسانها انجام می شود.
انسان به اندازه کافی قوی است که بتواند چنین حرکتی را انجام دهد، قادر به حرکت هر نوع "معمولی" انسان است. پله ها، محدودیت ها، زمین های ناهموار، نشستن تصادفی، نشستن، ایستادن، ورود و خروج از ماشین ها، مترو لورچ ... حرکت می کند که اغلب توسط انسان هایی انجام می شود که نمی توانند زمین را پشت سر بگذارند و اگر شما آنها را با یک چوب هاکی ببرید.
Backflip شگفتی از مهندسی مکانیک و کنترل نرم افزار است. این بیانیه ای از قدرت و قدرت است. این جنجالی است
ربات جدید اطلس تنها بوستون دینامیک نیست که در این زمان ارتقا یافته است. این شرکت یک نسخه جدید از (SpotMini، یک سگ ناز ربات ) چند روز پیش منتشر کرد.
سگ ربات دارای چهار پا و حاوی مجموعه ای از سنسورها همراه با سیستم دید 3D، دوربین های عمق، IMU، سنسورهای موقعیت و نیروی در اندام است.

تصویر مرتبط

تصویر مرتبط


لینک کامل این ویدیو را ** اپارات** تماشا کنید .roboted.blog.ir