BionicCobot براساس بازوی انسان نه تنها از لحاظ ساخت و ساز آناتومی آن است.

 مانند  مدل نقش بیولوژیکی آن، ربات سبک وزن پنوماتیک با استفاده از حرکات انعطاف پذیر و حساس، بسیاری از وظایف آن را حل می کند.  با توجه به این انعطاف پذیری، می تواند به  طور مستقیم و با انسان کار کند.

 


دریافت
حجم: 13.6 مگابایت

مدت زمان: 3 دقیقه 16 ثانیه

 

 

ربات سبک وزن پنوماتیک با حرکت دینامیکی انسان

 

این که آیا آن را به شدت گرفتن یا بلند کردن با دقت، فشار دادن محکم و یا دست زدن به آرامی - برای ما انسان ها قادر به اجرای یک حرکت، تعامل عضلات ضد همیشه همیشه ضروری است.  توسعه دهندگان از لحاظ فنی از این اصل آگونیست (بازیکن) و آنتاگونیست (حریف) در BionicCobott در تمام هفت مفاصل استفاده کرده اند.

سه محور در ناحیه شانه وجود دارد، هر کدام در آرنج و دست بازو و دو محور در مچ دست است. در هر محور یک ورقه دوار با دو اتاق هوا وجود دارد.  این ها یک جفت درایو را تشکیل می دهند که با پر کردن آنها با هوای فشرده می توانند به  صورت بی نهایت مانند یک بهار مکانیکی تنظیم شوند.

 

دست زدن امن و عملیات بصری

مفهوم درایو منحصر به فرد اجازه می دهد تا نیروی پتانسیل و نیز سطح سختی بازوی ربات دقیقا مشخص شود.  در صورت برخورد، بازوی پنوماتیک به طور خودکار از بین می رود و هیچ خطری برای انسان ها ایجاد نمی کند. این انعطاف پذیری ذاتی سیستم و وزن کم توارث اجازه می دهد تا آن را بدون قفس محافظ مورد استفاده قرار گیرد، در نتیجه ایجاد همکاری فوری و ایمن بین انسان و ماشین ممکن است.

BionicCobot به طور مستقیم با استفاده از یک رابط کاربر گرافیکی در خانه طراحی شده است. با استفاده از تبلت، کاربر می تواند به راحتی اقدامات انجام شده را انجام دهد و آنها را در هر ترتیبی مرتب کند.  با استفاده از سیستم عامل ROS (سیستم عامل ربات) پلت فرم منبع باز، توالی حرکت برنامه ریزی شده به Festo Motion Terminall یکپارچه می شود، که سینماتیک را هدایت  و کنترل می کند.